Photo ofEspais naturals del Riu Llobregat - Estany de Cal Tet, des d'El Prat amb transport públic Photo ofEspais naturals del Riu Llobregat - Estany de Cal Tet, des d'El Prat amb transport públic Photo ofEspais naturals del Riu Llobregat - Estany de Cal Tet, des d'El Prat amb transport públic

November 19, 2023
November 2023

near El Prat de Llobregat, Catalunya (España)

Ruta des de El Prat de Llobregat sortint de l'estació de RENFE i passant per:
- Mirador de Cal Lluquer (3.4 km) - Mirador de la Desembocadura (5.4 km) - Aguait de Cal Tet (6.4 km) - Aguait del Sabogal (7.3 km) - Mirador de la fillola de les Quatre Hores (8.0 km) - Mirador (8.4 km) - Metro L-9 Les Moreres (12.6 km).
Nota : les cotes del perfil son incorrecte, el desnivell real es d'uns 5m, practicament pla.

PictographTrain stop Altitude 0 ft

Estació de RENFE El Prat de Llobregat

Línia de Rodalies R2. Cota 6.1m

Plaça de la Vila

Plaça on hi ha l'Església, el mercat, l'Ajuntament i diversos locals de restauració. Cota 5.5m

Avinguda 11 de Satembre

Baixem pel carrer Ferran Puig, després Frederic Soler i finalment el carrer de la carretera de la Brunyola, arribarem al creuament amb l'Avinguda 11 de Setembre, aqui comença el Parc Agrari. Cota 3.5m

Camí distribuidor - girar a l'esquerra

Passem una zona actualment en obres i ens desviem cap a l'esquerre en direcció a la masia de ca l'Enric de la Costelleta. Cota 3.0

Carrer de la Marina - girar a la dreta

Girem a la dreta del carrer que baixa de la població. Cota 3.2

Cal Negre

Masia que queda a la nostra dreta a la vora del camí. Cota 2.6m

PictographPanorama Altitude 0 ft

Caseta amb el Centre d'Informació dels Espais Naturals del Delta del Llobregat, adjacent trobem una area de picnic i el mirador de Can Lluquer. Cota 3.7m

PictographRiver Altitude 0 ft

Vora del riu - girem dreta

Al peu del mirador, seguim fins al riu, que seguirem per la dreta. Cota 3.1m

Mirador de la desembocadura

Al final del camí que segueix la vora del riu, trobem aquest mirador, el camí continua fins a la desembocadura, però està prohibit passar-hi. Cota 2.7m

PictographTree Altitude 0 ft

Pineda de Ca l'Arana

Punt mes al Nord de la pineda que arriba fins a Castelldefels. Cota 1.3m

PictographBirding spot Altitude 0 ft

Aguait de Cal Tet

Punt de guaita d'ocells sobre l'estany de Cal Tet, els aguaits consisteixen en unes cabanes properes a l'estany, cobertes i en bancs davant les finestres per observar les aus. Cota 1.7m

Aguait de Sabogal

Un altre punt de guaita sobre l'estany de Cal Tet. el nom li ve d'un peix que es troba a la zona, anomenat saboga. Cota 2.0m

Mirador de la fillola de les 4 hores

Mirador des del NE de l'estany de Cal Tet, consisteix en una pantalla de fusta. Cota 2.2m

Mirador a la dreta del camí

Mirador sobre el prat de la dreta del camí, de vegades hi ha cavalls pasturant. Cota 4.8m

PictographCar park Altitude 0 ft

Gran zona d'aparcament a l'encreuament entre el camí reial de València i el canal de la Brunyola o Canal de la Dreta del Llobregat, a prop hi ha un mirador per observar l'aterratge dels avions. Cota 3.2m

PictographBridge Altitude 0 ft

Creuem el canal en direcció a El Prat. Cota 2.5m

Carrer de la Carretera de la Marina

Una vegada arribats a l'Avinguda 11 de Satembre, ens arribarem al Carrer de la carretera de la Marina. Cota 5.1m

Avinguda de la Verge de Montserrat

Al arribar a l'Avinguda Verge de Montserrat girem a la dreta i ens toparem amb l'escultura "Eureka" de l'artista Alberto de Udaeta. Cota 6.2m

PictographTrain stop Altitude 0 ft

A l'estació de metro Les Morers de la L-9, podrem agafar el metro que ens retornarà a la ciutat. Cota 5.1m