Església de Santa Maria desde Ontinyent hasta agullent 2 de febrero

Photo ofEsglésia de Santa Maria desde Ontinyent hasta agullent 2 de febrero Photo ofEsglésia de Santa Maria desde Ontinyent hasta agullent 2 de febrero Photo ofEsglésia de Santa Maria desde Ontinyent hasta agullent 2 de febrero

February 10, 2024
February 2024

near Ontinyent, Valencia (España)

hui hem decidit eixir a passejar pel nostre poble, els meus amics i jo. El sol brillava fort i l'aire era fresc i clar, perfecte per a una aventura. Ens vam trobar al parc central i vam començar el nostre recorregut pels carrers tranquils i plens d'encant.
Primer vam visitar la plaça del poble, on els arbres florits omplien l'aire amb el seu dolç aroma. Després, vam explorar els antics carrers empedrats, descobrint petites botigues de productes locals i artesans.
Amb gana, vam fer una pausa per degustar algunes especialitats de la zona en una terrassa agradable, compartint històries i rialles. Després de reposar una estona, vam continuar el nostre passeig pels senders naturals que envolten el poble, admirant els paisatges i la flora autòctona.
Finalment, vam tornar al parc, on vam jugar a la pilota i vam gaudir d'una tarda plena de diversió i amistat. En resum, ha sigut un dia perfecte, descobrint i apreciant la bellesa del nostre poble en companyia dels millors amics.