Ermita Sta. Caterina-Castell de Montgrí

Photo ofErmita Sta. Caterina-Castell de Montgrí Photo ofErmita Sta. Caterina-Castell de Montgrí Photo ofErmita Sta. Caterina-Castell de Montgrí

58 minutes
June 8, 2019
June 2019

near Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Arribar a Sta. Caterina és fàcil però vas per una pista i si el cotxe és molt baix ho tens dificil perque és una pista amb molta pedra. Un cop allà hi ha aparcament passada l’ermita i hi ha zona barbacoes i lavabos.
He fet la ruta amb un nen de 2,5 anys a la motxilla i els altres dos a peu. 10 i 6 anys. S’ha d’anar ben calçat, el camí tota l’estona és de pedres i amb bambes normals de carrer et claves les pedres. Hi havia guiris pujant amb xancletes, pffff.
No hi ha ombra enlloc, no és zona boscosa per tant, aigua, gorra i crema solar. La ruta té 2 trams clarament diferenciats. El primer fins la creu, que és pendent però tot recta, de la creu al Castell és camí ziga-zaga, algun lloc pots fer draçera. A dalt les vistes són espectaculars! Veus els pirineus, les gavarres, les medes i tot l’empordanet. El castell és obert i pots pujar a dalt per unes escales, per completar les vistes. Quan hem baixat a l’ermita hi hem pogut entrar i els nens han tocat la campana. Els ha agradat molt però crec que el terreny no és el més adient pels nens.