Photo ofErmita de la Salut - El Puig Madrona - Font de Ca n'Esteve - Escletxes del Papiol Photo ofErmita de la Salut - El Puig Madrona - Font de Ca n'Esteve - Escletxes del Papiol Photo ofErmita de la Salut - El Puig Madrona - Font de Ca n'Esteve - Escletxes del Papiol

October 12, 2022

near El Papiol, Catalunya (España)

Una bonica ruta circular que ens porta a visitar l'ermita de la Salut, pujar el cim del Puig Madrona, refrescar-nos a la font de Ca n'Esteve (o dels avellaners) i, finalment, passejar per dins la curiosa escletxa del Papiol.
La ruta està molt indicada i té el seu inici i final a l'aparcament de Can Monmany.
La major part de la ruta és per pista forestal en bon estat i molt indicada. El camí no té pèrdua.
Porteu gorra i aigua.
Respecteu l'entorn.
La pujada al cim la vam fer per un camí forestal amb força inclinació que surt de la part del darrere de l'ermita de la Salut. Està marcat amb un indicadors (PR C-35)
La tornada la vam fer pel camí que porta a la font de ca n'Esteve.
Abans de tornar a la furgo, vam fer una petita volta a les Escletxes, unes formacions rocoses naturals molt curioses.
Tot i que la dificultat de la ruta és fàcil, nosaltres hi posem moderada pel desnivell que cal salvar, tenint en compte que anem amb criatures petites.

PictographCar park Altitude 483 ft

PictographIntersection Altitude 484 ft

Desviament - Seguir indicacions Ermita de la Salut

PictographReligious site Altitude 845 ft

PictographIntersection Altitude 850 ft
Photo ofSeguir indicador PR C-35 - El camí és força intuïtiu fins arribar a la pista que puja al cim. Photo ofSeguir indicador PR C-35 - El camí és força intuïtiu fins arribar a la pista que puja al cim.

Photo ofCim del Puig Madrona - Torre de vigilància forestal. Desfem camí fins l'ermita de la Salut Photo ofCim del Puig Madrona - Torre de vigilància forestal. Desfem camí fins l'ermita de la Salut Photo ofCim del Puig Madrona - Torre de vigilància forestal. Desfem camí fins l'ermita de la Salut

PictographIntersection Altitude 791 ft

Desviament en direcció Font de ca n'Esteve