El Vendrell - La Platja de Calafell

Photo ofEl Vendrell - La Platja de Calafell Photo ofEl Vendrell - La Platja de Calafell Photo ofEl Vendrell - La Platja de Calafell

August 2, 2017
August 2017

near El Puig, Catalunya (España)

Per poder fer la ruta lineal amb utilització exclusiva del transport públic, dos membres del Centre Excursionista de Sant Feliu de Codines, colla del dimecres, acompanyats de les meves dues netes, sortim a les 6,15 de poble amb bus per enllaçar amb el tren a Sagrera-Meridiana i baixar al Vendrell, on arribem a les 8,30 hores. Després d'esmorzar agafem el camí, que es fa per pistes de terra i asfalt i es pràcticament pla fins Calafell. Després de banyar-nos a la platja del poble agafem el tren fins a Segur, doncs hem reservat taula a un restaurant d'aquesta població i ja no volem caminar més estona, en part per que portem gent molt jove i en part per que el sol d'agost, al migdia, pica força. Cap a dos quarts de tres agafem el tren per enllaçar a Barcelona amb el bus que ens durà a casa, a on arribem cap a un quart de set.

TORRE DEL PUIG

MASIA VALLFLOR

• Photo of perfavic
    perfavic Aug 14, 2017

Per aquest viatge hem fet servir targetes T10 de 6 zones (Sant Feliu-Vendrell i tornar) i d'1 zona (Calafell-Segur).