El Port. Paüls - Refugi Caro. GR7 penúltima etapa a Catalunya

Photo ofEl Port. Paüls - Refugi Caro. GR7 penúltima etapa a Catalunya Photo ofEl Port. Paüls - Refugi Caro. GR7 penúltima etapa a Catalunya Photo ofEl Port. Paüls - Refugi Caro. GR7 penúltima etapa a Catalunya

September 3, 2018
September 2018

near Paüls, Catalunya (España)

El GR 7 acaba magníficament el seu pas de punta a punta de Catalunya, amb la travessa de tot el massís del Port en dues etapes.
En aquesta primera sortim de Paüls. Després de passar per l'ermita de Sant Roc i admirar les carrasques i els "corros" que la gent del poble hi manté, iniciem la forta pujada pels contraforts del massís, fins a tocar de la punta de l'Espina.
La vegetació exuberant desapareix de cop quan arribem al mas i les rases del Maraco. De nou pel mig del bosc passem pel refugi de les clotes i arribem, finalment, a qualsevol dels dos refugis que els excursionistes trobem al peu del Caro. En el nostre cas fem estada al Nou Refugi Caro, on en sentim molt ben tractats pels seus guardes. Gràcies!
Els quilòmetres i fort desnivell aconsellen una bona forma física i una certa experiència a qui vulgui seguir aquesta ruta.
Aquesta excursió la faig en companyia dels amics d'EXCURSIONISTES D'ALFORJA, amb qui comparteixo la meva estima per la natura.
Si voleu veure la següent etapa; https://ca.wikiloc.com/rutes-a-peu/el-port-refugi-caro-fredes-gr7-ultima-etapa-a-catalunya-28281064
Podeu trobar la descripció completa de les dues rutes pel Port i de tot el GR 7, amb les etapes d'Andorra i de tot Catalunya, a la guia editada per Cossetània i Alpina dins la seva col·lecció Senders GR: https://www.cossetania.com/gr-7-catalunya-dels-pirineus-al-masss-del-port-2087