EL MOLÍ - Cadí Vacances, Gósol

January 30, 2019

near Gósol, Catalunya (España)

CATALÀ
· Sortim del càmping Cadí Vacances cap al poble de Gósol i girem a mà esquerra en trobar-nos la pista asfaltada camí al cementiri.
· Baixem per la pista de terra fins a arribar al Molí de Gósol.
· Arribat a aquest punt podem tornar per la mateixa pista o fer la ruta circular que és una mica més complicada, no recomanada si es fa amb nens molt petits.
· Per fer la ruta cirular, una vegada arribem al Molí, creuarem el pont i girarem a mà esquerra tot seguint la pista.
· Després d'uns 200 metres, on el camí es comença a tapar pels arbres, trobem un pont a mà esquerra.
· Creuem el pont i seguim el cami fins a arribar a la pista que voreja el càmping.
· En trobar la pista, girem a mà esquerra i seguim fins que arribem a l'entrada del càmping.

CASTELLANO
· Salimos del camping Cadí Vacances hacia el pueblo de Gósol y giramos a mano izquierda en encontrarnos la pista asfaltada camino al cementerio.
· Bajamos por la pista de tierra hasta llegar al Molino de Gósol.
· En este punto podemos volver por la misma pista o hacer la ruta circular que es un poco más complicada, no recomendada si se hace con niños muy pequeños.
· Para hacer la ruta cirular, una vez llegamos al Molino, cruzamos el puente y giramos a mano izquierda siguiendo la pista.
· Después de unos 200 metros, donde el camino se empieza a tapar con árboles, encontramos un puente a mano izquierda.
· Cruzamos el puente y seguimos el camino hasta llegar a la pista que rodea el camping.
· Al encontrar la pista, giramos a la izquierda y seguimos hasta que llegamos a la entrada del camping.