Efes Turistik Rehberli Gezi

58 minutes
March 1, 2023
March 2023

near Selçuk, İzmir (Türkiye)

Efes Turistik Rehberli Gezi

Efesos

Efes Bazılarına göre 4. Efes

Efea

En güzel nefes fotoğrafının çekileceği yerden geçtik efesin anlamı AFAD Osman geliyor yani arı anlamına geliyor for your information

PictographRuins Altitude 144 ft

Efes yazıyor

PictographRuins Altitude 88 ft

Medusa aslında nazar boncuğu

Yaklaşık 40 kişilik bir umumi tuvaleti var ama biraz boyları kısaymış galiba ben biraz oturdum çok küçük geldi

Yamaç evler

Bülbül dağı'nın uzey yamacındaki yerleşim izleri arka içça isa'dan önce yani 7 6 yüzyıla kadar geri gitmektedir. O zamanlarda bu alan mezarlık olarak kullanılmıştır. Dönemde yaklaşık iyi sağdan önce 200 yamaç çok sayıdaki teras duvar ilanları parçaları bölünmüş daha sonra ise küçük ünitelerden oluşan plansız bir yapı uzlaşmaya maruz kalmıştır. Yamaçev günümüzde yaklaşık 4.000 metrekarelik büyük bir ada yani paranın suluğa yani pek çok kişiye kiralanan bir ev olarak tanımlanabilir nokta 3 teras birimi üzerinde her birinin giriş ayrı altı farklı oturma birimi bulunmaktadır seviyenin farkını kapatan 2 adet sokak bulunur yamaç ev ikinin Kuzey cephesi kuvvetler cephesi üzerinde bir sıra tabela yani dükkan ile sınırlanmakta nefes şehrinin ızgara planına uyan yama çayı caddesi de Güneş sınırı oluşturmaktadır giriş ücreti de 85 TL

PictographRuins Altitude -299 ft

PictographRuins Altitude 137 ft

The Arcadiane

PictographRuins Altitude 83 ft

Tur Sonu

Rehberimiz Suzi son bizi ayrıntılı bilgilendirdi ve çok keyif aldık teşekkür ediyorum hoşçakalın