Držina - Petrovac - Spomenik na Padežu (i nazad)

Photo ofDržina - Petrovac - Spomenik na Padežu (i nazad) Photo ofDržina - Petrovac - Spomenik na Padežu (i nazad) Photo ofDržina - Petrovac - Spomenik na Padežu (i nazad)

December 22, 2021
December 2021

near Držina, Central Serbia (Serbia)

Lagana šetnja iz centra sela Držine preko Petrovca do spomenika na Padežu. Sve vreme treka GPS signal je bio loš pa ima povremenih sitnih bagova, naročito u povratku gde GPS često ispravlja put. Krenuli smo od zadružnog doma u Držini dalje kroz selo do velike raskrsnice na kojoj smo skrenuli levo i nastavili neasfaltiranim putem do Petrovca. Na obodu sela Petrovac, kod crvenog putokaza za Pirot i Držinu skrenuli smo desno i prošli pored seoskog groblja i protivgradne stanice, a zatim nastavili da pratimo asfaltni put. Na mestu gde prestaje asfaltni put nastavlja se pravo, onda se posle stotinak metara ponovo pojavljuje asfalt koji ubrzo skroz nestaje. Na tom mestu dalje se prati širok kolski put koji mota na desno i on vas vodi pravo do spomenika (ovde je gps pravio i najveće bagove, ali i bez njega lako je snaći se).

Na putu za Petrovac

Putokaz ( mi idemo desno)

Ovde potpuno prestaje asfalt, dalje ići desno kolskim putem