Dolmen de Molers. Saldes, al peu del Pedraforca. Alt Berguedà

Photo ofDolmen de Molers. Saldes, al peu del Pedraforca. Alt Berguedà Photo ofDolmen de Molers. Saldes, al peu del Pedraforca. Alt Berguedà Photo ofDolmen de Molers. Saldes, al peu del Pedraforca. Alt Berguedà

26 minutes
September 13, 2015
September 2015

•   3.3 1 review

near Maçaners, Catalunya (España)

El dolmen de Molers és molt singular.

La visió que en tenim amb just el Pedraforca amb la seva enforcadura al darrera és impressionant (si no hi ha boira, és clar).

Ara bé, no hem vist cap indicador a la carretera B-400 que l'indiqui, encara que està a només 150 metres de la mateixa, entre els quilòmetres 13 i 14, entre Maçaners i el nucli de Saldes.

Cap senyalització! (Excepte un cop ja hi hem arribat que sí que hi podem trobar al costat una placa descriptiva).

La seva imatge, per raon òbvies, la trobareu en llibres i tota mena de documents al voltant de la bruixeria.

Us convidem, si no el coneixeu ja, a visitar-lo, aprofitant qualsevol de les moltes excuses que podeu tenir en aquesta meravellosa terra de l'Alt Berguedà.

A la Viquipèdia hi podeu trobat informació prou interessant d'aquesta construcció de fa uns 3.500 anys.

(I sí, no ens em lluit massa en les fotografies conjuntes del dolmen i el Pedraforca al darrera. Llàstima, però no en sabem més ... El contrast entre la zona ombrívola del dolmen i lluminós Pedraforca al fons ha fet que les fotos hagin quedat com han quedat. Millor al natural).

I gràcies al company batigol980 del qual hem aprofitat una ruta per anar-hi.

Bona visita.

Parking_del_Camping_Repòs_del_Pedraforca

• Photo of R@monB
    R@monB Jan 5, 2018

Seguint la teva ruta hem pogut trobar el dolmen, ja que com bé dius no hi ha cap indicació, a més la ruta no està marcada. Finalment l'hem pogut troba ri fotografiar. Des d'allí hem vist que arriba com un sender més pronunciat, potser l'accès al dolmen és més fàcil des d'un altre punt de partida.

De totes formes gràcies per penjar la ruta, un cop estàs al lloc val la pena la vista del dolmen amb el Pedraforca al fons.

• Photo of Ambotes
    Ambotes Jan 5, 2018

Moltes gràcies R@monB!
    Ens agrada molt que us hagi estat d'utilitat!
    Salut i botes i bons Reis.