desde el pont nou hasta agullent 5 de marzo

Photo ofdesde el pont nou hasta agullent 5 de marzo Photo ofdesde el pont nou hasta agullent 5 de marzo Photo ofdesde el pont nou hasta agullent 5 de marzo

one hour one minute
March 6, 2024
March 2024

near Ontinyent, Valencia (España)

Hem visitat la plaça del poble, on el mercat setmanal ens ha convidat a tastar productes locals i a interactuar amb els artesans de la zona. Després, ens hem endinsat pels carrers estrets, capturant la bellesa de les antigues cases de pedra i els seus balcons florits.
Amb els estómacs demanant-nos atenció, hem decidit fer una parada en un acollidor restaurant local, on hem degustat plats tradicionals de la regió i hem compartit històries i somriures.
Després de reposar una estona, hem continuat la nostra aventura explorant els camins rurals que envolten el poble, connectant amb la naturalesa i la tranquil·litat del paisatge. hem fet moltes coses i es vam quedar en fam ja que era una ruta molt llarga i era com si estaguerem molt cansats es que fea molta calor uff que calor y ramon va anar mes espai que yo per que venuia de jugar un partit en beniofaio ui va guanyar pero lo que esta clar es que la vam acabr