İzmir Urla Demircili köyü-papaz koyu Yağcılar Plajı- Mellengeç koyu

Photo ofİzmir Urla Demircili köyü-papaz koyu Yağcılar Plajı- Mellengeç koyu Photo ofİzmir Urla Demircili köyü-papaz koyu Yağcılar Plajı- Mellengeç koyu Photo ofİzmir Urla Demircili köyü-papaz koyu Yağcılar Plajı- Mellengeç koyu

November 26, 2022
November 2022

near Demirci, İzmir (Türkiye)

İzmir Urla Demircili köyünden başlayıp papaz koyu yağcılar plajı demircili koyu üzerinden köye dönüş

PictographIntersection Altitude 509 ft

PictographTree Altitude 10 ft

• Photo of Emre Dönmez
    Emre Dönmez Apr 7, 2024

I have followed this trail  verified  View more

Rotanın baslangıcı ve sonu tellerle kapatılmıstı. Başlangıçta teli aşmak kolay oldu ama Rotanın son koyuna geldigimizde bir tesis ve çiftçilere ait özel arsaların oldugu bir yere çıktık. bizim gectigimiz vakitte tesis kapalıydı ve tarlaları tel örgülerle cevirmişler. Birde elektrikli bir kapı vardı oralardan atlamak durumunda kaldık.
    Bunlar haricinde rota mükemmel mayolarınızı alıp denize girebileceğiniz güzel bir rota. Koylarda cok güzel su tertemizdi 🌴☀️

• Photo of gelpesimden
    gelpesimden Apr 7, 2024

İzmir ve çevresinde Her geçen gün tel örgüler artıyor rotalar değişiyor,çok can sıkıcı maalesef 😢😢