Deliveli Köyü

10 minutes
March 23, 2024
March 2024

near Deliveli, Kocaeli (Türkiye)

Bu rota, "Akçaağıl-Nasuhlar Antik Taş Ocağı" isimli yürüyüşü ile aynı gün içinde, bahsi geçen yürüyüşten bir kaç saat sonra gerçekleştirilmiştir.

Akçaağıl-Nasuhlar Antik Taş Ocağı yürüyüşünü, Akçaağıl Köyü'nde tamamladıktan sonra KM01 hat numaralı Kandıra-Cezaevi aracına binilmiş; güzergahının bazı bölümlerinde döngü ve git-geller yapan hatta ait araçtan Deliveli Köyü'nde inilerek köydeki bazı tarihi eserler ve kültürel varlıklar fotoğraflanmıştır. Aynı aracın birkaç köye uğradıktan sonra aynı noktaya geri gelmesi üzerine, tekrar araca binilmiş ve sonrasında Goncaaydın Köyü'nde araçtan inilerek günün üçüncü ve son yürüyüşü olan Goncaaydın-Cezaevi rotası gerçekleştirilmiştir.

Aynı gün içinde yapılan bu üç etkinlik hakkında daha detaylı bilgi almak için "Akçaağıl-Nasuhlar Antik Taş Ocağı" isimli kaydın açıklamalarına bakılabilir.

İyi gezmeler...

PictographMonument Altitude 464 ft

Antik Lahitli Çeşme

PictographMonument Altitude 490 ft

Antik Taş

PictographMonument Altitude 481 ft

Çocuk Parkı

Lahit Tekneli Çeşme

Çeşmeden su akmıyordu. Hemen yanında, yeni yapılmış ve suyu gürül gürül akan bir çeşme bulunuyordu.