Del Parquing del Bellver fins al Sui

Photo ofDel Parquing del Bellver fins al Sui Photo ofDel Parquing del Bellver fins al Sui Photo ofDel Parquing del Bellver fins al Sui

March 5, 2018

near Tagamanent, Catalunya (España)

Avui tocava excursió familiar. Moltes vegades parlem de sortir, però no sempre aconseguim posar-nos d'acord.
Volíem fer el Sui i el Saumon des del coll de la Font del Ginebre., però en acabar la pista asfaltada estava posada la barrera i vam deixar el cotxe en el pàrquing.
Vam caminar una bona estona per la pista del Pla de la Calma. Abans d'arribar al coll, consultant els mapes, vam encertar una drecera i vam tallar un bon tros, l'únic inconvenient és que hi havia d'aiguamolls per les recents pluges. Vam anar a sortir on comença el camí del Sui, molt a prop de la Sitja del Llop, la pujada es va fer a bon ritme i sense gaire aturades, les justes per fer una foto ràpida.
Al cim del Sui feia mol vent i no venia de gust estar molta estona. En alguns moments una pluja fineta ens anunciava que el temps insegur podia canviar en qualsevol moment.
El dia mig ennuvolat no afavoria la visibilitat. Al nord s’apreciaven les muntanyes nevades del Pirineu, però no es podíem distingir amb claredat entre les boires. Cap a l’oest si que es veien bé les Cingles de Bertí, Sant Llorenç i Montserrat. Cap el sud la serra de Collserola treia tímidament les antenes entre la broma. Davant nostre el Turó de l’Home i les Agudes, encara amb algunes congestes, eren testimoni de les fortes nevades de la setmana anterior.
Vam desistir de fer el Saumon doncs teníem el temps just per anar al restaurant reservat.

En cas que facis aquesta ruta valora si us plau. Ajudaràs a més companys.