Photo ofDel Coll del Portell a Sant Andreu. Coll del Portell-plaça de Santes Creus-plaça del Virrei Amat Photo ofDel Coll del Portell a Sant Andreu. Coll del Portell-plaça de Santes Creus-plaça del Virrei Amat Photo ofDel Coll del Portell a Sant Andreu. Coll del Portell-plaça de Santes Creus-plaça del Virrei Amat

-41 ft
22 minutes
April 20, 2023
April 2023

near el Coll, Catalunya (España)

Del llibre "Els camins antics de Barcelona" (Xavier Martínez i Edo).
Itinerari 7
Recorregut:
Coll del Portell, carrer del Santuari, passeig de la Mare de Déu del Coll, plaça de la Cosmos, carrer de Dante Alighieri, carrer de Santa Joana d'Arc, passatge de Granollers, carrer d'Aiguafreda, carrer de Granollers, baixada de Can Mateu, carrer de Dante Alighieri, passeig de Maragall, carrer del Tajo, plaça de Santes Creus, carrer de Santes Creus, carrer d'Horta, carrer del Tajo, carrer de Cartellà, carrer de Vilapicina, plaça de Vilapicina, passeig de Fabra i Puig, plaça de Can Basté, passeig de Fabra i Puig, plaça del Virrei Amat.

PictographPhoto Altitude 283 ft

Carrer d'Aiguafreda

PictographPhoto Altitude 255 ft

Alumnes de l'escola d'art La Nau (2016)