Del coll de Sant Marçal al pla del Parany - 14 Març 2020

Photo ofDel coll de Sant Marçal al pla del Parany - 14 Març 2020 Photo ofDel coll de Sant Marçal al pla del Parany - 14 Març 2020 Photo ofDel coll de Sant Marçal al pla del Parany - 14 Març 2020

59 minutes
March 14, 2020
March 2020

near Vehinat de Lliors, Catalunya (España)

El mateix dia del toc d'alarma de l'Estat Espanyol per la pandèmia del Covid-19, abans d'iniciar-se al mateix vespre el toc de queda a casa, aprofitem el matí de Diumenge per acomiadar-nos temporalment de la muntanya i de pas arreplegar aigua de la font Bona de Sant Marçal doncs ja teníem els bidons de casa buits. Déu-n'hi-do la gent que hi ha a la font omplint bidons per ser un dia amb recomanació de quedar-se a casa. Han pensat el mateix que naltros. En aquesta ocasió m'acompanya en Roc per estirar les cames.

Després de proveïr-nos de l'aigua, aparquem al coll i pugem un tros de l'ascensió al Matagalls seguint el GR-5.2. Només fem el primer tram, que és el de més desnivell, fins arribar al Faig monumental del pla del Panany on ens aturem a esmorzar. La idea era seguir una mica més, almenys fins el turó, però ha començat a baixar boira força espessa i hem decidit tornar.