De Masia Llaràs a Estany de Moncortés

-3 ft
December 16, 2014
December 2014

near Gerri, Catalunya (España)

Aquest és el primer dels itineraris que proposem per a fer una excursioneta des de casa nostre, la Masia Llaràs de Peramea.
Una activitat que recomanem fer en família ja que la única 'dificultat' que presenta són les faltes d'aventura, ja que la ruta transcórrer per espais tranquils, serens i bucòlics.
Creiem que un caminaire experimentat o corredor, ho pot fer amb poc més d'una hora de trescar, però recomanem la opció del Relax X-Trem i gaudir d'una agradable passejada en dues o tres hores.

• Photo of frederic  bosquerol
    frederic bosquerol Dec 16, 2014

La ruta és molt xula i l'he disfrutat molt!

Només un comentari...el perfil de desnivell no està bé, crec que heu manipulat massa el track! en tot cas és igual, per que el desnivell juga entre els 850 d'altitud a Llaràs als 1050 de l'estany de Montcortès i no té dificultat.
    Això ho podeu veure bé, en el gairebé mateix track que jo tinc penjat, però en el sentit invers (de Montcortès a Llaràs) on si que es veu el perfil correcte...i algunes fotos fetes durant el recorregut, durant aquesta tardor...

apasiau i ànims, salut i camins per seguir!