De Cala Castell a Cala Estreta

May 1, 2013

•   4.7 2 Reviews

near Sant Joan de Palamós, Catalunya (España)

Avui hem aprofitat la festa i el fantàstic temps per passar el dia a la platja amb bons amics.
Hem deixat el cotxe a l'aparcament de la cala de Castell i hem enfilat camí per visitar el poblat ibèric, situat en un paratge de gran bellesa. Hem baixat un trosset i hem enfilat camí cap a Cala Estreta, passant per la barraca d'en Dalí, curiosa construcció.
El bon dia ha fet que molta gent gaudís de la platja, i cala Estreta estava força concorreguda.
Tornada pel camí de ronda, passant per diverses petites cales fins arribar a cala Canyers, on hem continuat fins a Castell.
Dinada sota la pineda i "sobretaula" a la platja, en molt bona compania!!
Fins la propera!

Cala de Castell

• Photo of capita haddock
    capita haddock May 3, 2013

Qui camina aquest cop per entaularse?? ;-)
    Un paratge preciós ... realment des de fa uns anys recuperat.
    Salut i Cames!

• Photo of Cuca de llum
    Cuca de llum May 3, 2013

Sí capità, sempre és un plaer passejar-se per aquest indret. Que afortunats eren els ibers que hi habitaven!!
    Això d'entaular-se ho he après de certs wikiloqueros.... ;-))

• berta14 Mar 2, 2015

Una passejada molt bonica i entretinguda, gràcies! Sort que no ho van urbanitzar! Només hem tingut un problema a la cala Canyers ja que si segueixes la ruta entres a una propietat privada amb un cartell de "perros peligrosos". Quan hem sentit bordar hem fet mitja volta :(

• casandra74 Mar 4, 2016

Más que una ruta es un paseo fácil y muy agradable para hacer con amigos y sin prisas. Es perfecta hacerla a finales de verano a última hora de la tarde, para evitar el calor excesivo. Una vez en la Cala Estreta o la siquiente, la Cala Bona puedes darte un baño y volver tranquilamente. No olvides los frontales y sobre todo IMPRESCINDIBLE un repelente de mosquitos muy potente.

• Photo of enriccal
    enriccal Mar 12, 2019

Magnífica Costa Brava amb vista espectaculars.