Dan rekreacije i pešačenja Jagodina

Photo ofDan rekreacije i pešačenja Jagodina Photo ofDan rekreacije i pešačenja Jagodina Photo ofDan rekreacije i pešačenja Jagodina

June 30, 2018
June 2018

near Jagodina, Central Serbia (Serbia)

30.06.2018.
U organizaciji Sport za sve Srbije u Jagodini održan je Dan rekreacije i pešačenja.
Nešto manje učesnika nego ranijih godina, strah od lošeg vremena učinio je svoje. Ipak vreme je bilo bez kiše, čak dobrim delom dana sunčano, sparno, tek popodne je bio jedan kraći deo dana sa sitnim kišom i blagim padom temperature. Za aktivnosti iz programa ovogodišnjeg Dana rekreacije i pešačenja nije bilo smetnji. Svima su podeljeni pešački pasoši koji su ujedno i propusnica za turističke sadržaje u Jagodini: Akva park, Muzej voštanih figura i Zoo vrt kao i za besplatan ručak nakon pešačke ture.

Pešačka tura je vodila do vikend naselja na Đurđevom brdu. Pešačilo se najvećim delom asfaltom, valjda zbog čestih kiša i raskvašenih terena je odabrana ova solucija. Kako god, nepunih 5 km nije predstavljalo poteškoću za nas koji redovno pešačimo pa bilo to sada i po asfaltu.

U produžetku pešačke ture a pre ručka bilo je vremena i za jednu kratku posetu ZOO vrtu.

Udruženje Poželi želju predstavljali smo nas četvorica, Zoran, Branimir, Dušan i Marko.