Cunit, Port de Segur de Calafell i tornar pel passeig marítim.12/11/2022

Photo ofCunit, Port de Segur de Calafell i tornar pel passeig marítim.12/11/2022 Photo ofCunit, Port de Segur de Calafell i tornar pel passeig marítim.12/11/2022 Photo ofCunit, Port de Segur de Calafell i tornar pel passeig marítim.12/11/2022

58 minutes
November 13, 2022
November 2022

near Cunit, Catalunya (España)

Avui hem anat a dinar al restaurant Ca l'Avi, al mateix passeig marítim de Cunit.
Feia força anys que no anàvem, però ens ha agradat, com sempre.

Després del dinar, i per rebaixar l'ampolla de vi blanc i el limoncello, hem fet un petit passeig pel mateix Passeig Marítim.

Sortim del Passeig Marítim de Cunit, a l'alçada del restaurant Ca L'Avi (cantonada amb el carrer de les Sorres) en direcció a Segur de Calafell.

Tot recte i sense cap dificultat arribem al Port de Segur de Calafell. Quan estem a punt de passar-lo, entrem a l'esquerra en direcció a la Biblioteca Casa Nova / Centre Cívic Montse Civit fins al final del moll, on tenim una bona panoràmica del port i de la Platja de Calafell. Donem mitja volta i per unes escales anem cap a l'altra banda del port esportiu. Quan estem a l'altra cantó, tornem cap al Passeig Marítim girant a la dreta i, als pocs metres, just al costat, hi ha l'aiguamoll de Segur de Calafell i la Platja de Segur.

A l'Aiguamoll, entrem per una passera de fusta que la travessa just pel mig i, on podem observar la fauna i la flora autòctona d'aquesta zona protegida. Si aneu amb canalla, gaudiran dels ànecs.

Una vegada visita la zona protegida de Dunes i Aiguamolls, tornem per la mateixa passera al Passeig Marítim, on només ens cal arribar al punt de partida i final d'aquest passeig.

Evidentment, es pot allargar la ruta tant per una banda com per l'altra al gust del consumidor.

Sortim del restaurant Ca L'Avi al passeig marítim de Cunit.

PictographMonument Altitude 88 ft

Canó Britànic 1.833

PictographMooring point Altitude 96 ft

Port esportiu Segur-Calafell.

PictographMooring point Altitude 113 ft

Panoràmica de la Platja de Calafell des del pont. Calafell és un municipi de la comarca del Baix Penedès, format per tres nuclis principals (Calafell, la Platja de Calafell i Segur de Calafell) i 28 urbanitzacions, i amb un total de 24.672 habitants l'any 2012. Limita a l'est amb Cunit, al nord amb Castellet i la Gornal, al nord-oest amb Bellvei, a l'oest amb el Vendrell, i al sud amb la mar Mediterrània, i forma part de la Costa Daurada.

PictographFlora Altitude 92 ft

Dunes i aiguamolls a la platja de Segur de Calafell. Calafell és un municipi de la comarca del Baix Penedès, format per tres nuclis principals (Calafell, la Platja de Calafell i Segur de Calafell) i 28 urbanitzacions, i amb un total de 24.672 habitants l'any 2012. Limita a l'est amb Cunit, al nord amb Castellet i la Gornal, al nord-oest amb Bellvei, a l'oest amb el Vendrell, i al sud amb la mar Mediterrània, i forma part de la Costa Daurada.

PictographFlora Altitude 99 ft

Dunes i aiguamolls a la platja de Segur de Calafell.

PictographBeach Altitude 97 ft

Platja de Segur de Calafell.

PictographFlora Altitude 90 ft

Passera de fusta a la zona de dunes i aiguamolls a la platja de Segur de Calafell.