Cullera - Passeig marítim

-37 ft
May 26, 2019
May 2019

near Cullera, Valencia (España)

Ruta pel passeig marítim de Cullera
Espectacular i fàcil ruta de anada i tornada pel passeig marítim de Cullera, caminant per vora mar amb unes vistes magnífiques de la Mediterrània, la meravellosa Badia dels Tarongers, uns 4 km lineals de platja amb una bona amplària de arena.
Comencem per l'inici de la platja de Sant Antoni i després continuem per la platja del Racó fins a l'hotel Sicania on acaba el passeig marítim i tornem al punt d'inici.
========================================================================
Ruta por el paseo marítimo de Cullera
Espectacular y fácil ruta de ida y vuelta por el paseo marítimo de Cullera, andando por borde mar con unas vistas magníficas del Mediterráneo, la maravillosa Badia de los Naranjos, unos 4 km lineales de playa con una buena anchura de arena.
Empezamos por el inicio de la playa de Sant Antoni y después continuamos por la playa del Rincón hasta el hotel Sicania donde acaba el paseo marítimo y volvemos en su punto de inicio.