CRB-34-Garraf - Vallcarca

January 13, 2019
January 2019

near Garraf, Catalunya (España)

52 TRAMS DE CAMÍ DE RONDA DE LA COSTA CATALANA DES DE LA FRONTERA FINS AL RIU SÈNIA, FETS PER LA FAMILIA 👨‍👩‍👧‍👧 BORRELL-BULLICH MAJORITÀRIAMENT ENTRE EL 25-2-2018 I EL 25-9-2021 (36 TRAMS A PEU I 16 EN BICICLETA).

Són trams en general curts, aptes per fer amb nens i per poder aprofitar la resta del dia amb altres activitats com banyar-se al mar o dinar a un restaurant. D'altra banda els punts de partida a vegades són pobles amb estació per facilitar l'arribada i retorn però també hi ha càmpings o centres de vacances on hem estat allotjats.
La longitud dels trams és molt variable entre 1 i 16km a peu i entre 5 i 45km en bicicleta, però podríem dir que la majoria de trams a peu estan al voltant dels 10km, perquè puguin fer-se sense problemes amb 2-3h de temps efectiu.

CRB-01 Portbou - Puig Cervera 👟
CRB-52 La Ràpita - riu Sènia 🚲

***

CRB-34-Garraf - Vallcarca

Sortim de l'estació del petit poble del Garraf per l'Avinguda del Castell i passem per sota de la C-32 seguint el camí del Castellet que puja i passa pel costat de les runes del Castellet de Garraf. El camí continua pujant fins a Can Lluçà pel camí vell de Garraf. Des d'aquí planegem fins al Collet, punt alt de l'itinerari, i comencem a baixar pel camí de Can Lluçà. Passem per les cases de Campdàsens, Can Fontanilles, Can Robert i Ca l'Amell i baixem pel vessant N del Puig de la Perdiu fins al Pas Inferior sorta la C-32.
Baixem aleshores paral.lels a aquesta autopista fins a trobar un nou pas inferior que ens permet accedir al nucli i cala de Vallcarca.