CRB-26-Lloret de Mar - Cala Llorell - Can Viles

Photo ofCRB-26-Lloret de Mar - Cala Llorell - Can Viles Photo ofCRB-26-Lloret de Mar - Cala Llorell - Can Viles Photo ofCRB-26-Lloret de Mar - Cala Llorell - Can Viles

-33 ft
July 15, 2019
July 2019

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

52 TRAMS DE CAMÍ DE RONDA DE LA COSTA CATALANA DES DE LA FRONTERA FINS AL RIU SÈNIA, FETS PER LA FAMILIA 👨‍👩‍👧‍👧 BORRELL-BULLICH MAJORITÀRIAMENT ENTRE EL 25-2-2018 I EL 25-9-2021 (36 TRAMS A PEU I 16 EN BICICLETA).

Són trams en general curts, aptes per fer amb nens i per poder aprofitar la resta del dia amb altres activitats com banyar-se al mar o dinar a un restaurant. D'altra banda els punts de partida a vegades són pobles amb estació per facilitar l'arribada i retorn però també hi ha càmpings o centres de vacances on hem estat allotjats.
La longitud dels trams és molt variable entre 1 i 16km a peu i entre 5 i 45km en bicicleta, però podríem dir que la majoria de trams a peu estan al voltant dels 10km, perquè puguin fer-se sense problemes amb 2-3h de temps efectiu.

CRB-01 Portbou - Puig Cervera 👟
CRB-52 La Ràpita - riu Sènia 🚲

***

CRB-26-Lloret de Mar - Cala Llorell - Can Viles

Itinerari costaner entre el nucli de Lloret de Mar i Can Vives, abans d'arribar a Tossa de Mar, tot intentant anar el més propers a la línia costanera.
Sortim de la platja de Lloret en direcció E pel camí de ronda, que comença prou bé tot passant per la platja de sa caleta, pujant per les escales i camí fins prop del poblat ibèric del Turó Rodó i passant per la caleta de'n Trons. Voreja la Punta dels Cabdells i s'acaba pujant al carrer Av. de la Tortuga (Cul de Sac).
A partir d'aquí hem de continuar pel carrer de les Gavines, Costa de Llevant i Av. del Sol Eixent fins l'inici d'una drecera que aprofita el traçat d'una línia elèctrica per creuar el Torrent de les Farinetes i arribar fins a una caseta en runes. Des d'aquí pugem a la pista (GR-92) i la seguim fins als carrers de la urbanització prop de la plaça de les Nacions Unides. Baixem aleshores pel carrer Ronda Europa fins a l'entrada del Túnel i pel carrer França arribem a les escales que ens permeten baixar al port i platja de Cala Canyelles.
Per continuar haurem de pujar per carrers d'urbanització per passar per darrera el Turó de la Morisca i agafar la pista que surt del carrer de la Platja Brava per tornar a baixar cap al mar, just a la cala Morisca (nudista).
Per continuar cap a la Platja de Portopí, haurem de pujar per un camí força estret i dret i després baixar per un pendent on hi ha una corda per ajudar-se. Finalment per passar entre les platges de Portopí i Llorell, hi ha un tunel excavat per passar sota les roques. Arribem així a una zona una mica més urbanitzada gràcies a la presència del càmping de Cala llevadó, per on pugem per arribar a la parada d'autobús de la carretera.