Congost del Mu des de Aiguabarreig fins Alòs de balaguer

Photo ofCongost del Mu des de Aiguabarreig fins Alòs de balaguer Photo ofCongost del Mu des de Aiguabarreig fins Alòs de balaguer Photo ofCongost del Mu des de Aiguabarreig fins Alòs de balaguer

May 17, 2016
May 2016

near Camarasa, Catalunya (España)

Caminada molt bonica per fer en família ja que no és gaire exigent. Recomanable fer-la per la primavera.
S'inicia la ruta a Aiguabarreig just al peu de la pressa del Camarasa. Per arribar a aquest punt hem d'agafar un desviament que hi ha a la carretera que va del poble de Camarasa cap Tremp i a uns 2 quilòmetres abans de la pressa, just abans de travessar un pont, trobem la carretera que al final acaba a Aiguabarreig, on estacionem i hi ha el rètol informatiu de la ruta.
Al primer tram passarem per unes passarel·les metàl'liques per sobre l'aigua molt divertides i un cop acabades, al cap de poca estona creuarem el riu Segre per sobre un pont penjant.
El camí no té pèrdua i és molt agraït per la vista. A uns 2 quilòmetres abans d'arribar a Alòs i ben bé en el camí hi ha una zona descans amb taules i bancs de fusta, font i ombra.
La tornada l'hem fet desfent camí.