Congost de fraguerau

March 31, 2018
March 2018

near Ulldemolins, Catalunya (España)

sortim amb familia desde el penedes cap el priorat a ulldemolins a la serra del montsant.
despres de molts tombs arribem a ulldemolins travessem el poble direccio a l.ermita de sant antoni on deixem el cotxe i comencem a caminar pel gr cap l.ermita de sant bartomeu pel congost de fraguerau passem per les codolles hi ha un petit mirador el cami es un corriol prou bonic i en poc mes d.una hora a ritme suau tot travessant el bonic pont penjant sobre el riu arribem a l.ermita el lloc es molt maco i keda com molt amagat tornem enrera i enfilem cap el pas dels ventadors el corriol tbe va a margalef k es el gr hi ha una cruilla on deixem el gr k va a margalef i enfilem amb fort vent amun cap a la carena i el pas dels ventadors enfilem la pujada forteta i kuan som al principi de la carena veiem una aliga el vent es tan fort k no podem avancar i decidim tonar enrera ja k el vent es tan fort k ens impedeix tirar endavant desfem tot el cami per on hem vingut i cap l.ermita de sant antoni
molt bonica sortida pero amb dies de vent nomes fins l.ermita vista la nostra experiencia.