Photo ofCollet de les Barraques - Pla dels Ventolanesos - Pla del Malrastre - Font de l'Home Mort. Fet 6. 08-2020 Photo ofCollet de les Barraques - Pla dels Ventolanesos - Pla del Malrastre - Font de l'Home Mort. Fet 6. 08-2020 Photo ofCollet de les Barraques - Pla dels Ventolanesos - Pla del Malrastre - Font de l'Home Mort. Fet 6. 08-2020

August 27, 2020
August 2020

•   4.3 1 review

near Planoles, Catalunya (España)

Senzilla passejada familiar feta a peu de 6 km, 185 metres de desnivell +. Temps en moviment 1 hora i 42 minuts.
Sortim del pàrquing que hi ha abans d’arribar al Collet de les Barraques . Agafem una pista a l’esquerra marcada amb el GR-11 fins arribar al Pla dels Ventolanesos. Aquí comencem un corriol en direcció al Pla del Malrastre ( passem per la font del Biot, seguim baixant pel corriol fins arribar al Riu de Tosa i una mica mes amunt a la Font de l’Home Mort.
Per tornar desfem el camí fins arribar novament al Collet de les Barraques .
Salut i cames ¡¡¡

Collet de les

Font de L 'Hom

Font de L'Home

Font del Biot

Riera de Les C

• Photo of agaldeano
    agaldeano Apr 17, 2022

Molt bona ruta i ideal per familia. Ens vam equivocar en el desviament a la dreta quan s’arriba al prat i vam seguir recte, ens vam donar compte més endavant i rectificar