COLLBAIX (534m) Sant Joan de Vilatorrrada

Photo ofCOLLBAIX (534m) Sant Joan de Vilatorrrada Photo ofCOLLBAIX (534m) Sant Joan de Vilatorrrada Photo ofCOLLBAIX (534m) Sant Joan de Vilatorrrada

May 18, 2014
May 2014

near Sant Joan de Vilatorrada, Catalunya (España)

Senderisme amb nens fins el cim del COLLBAIX (543m) a Sant Joan de Vilatorrada, Manresa.

El cim és preciós, i s'hi pot pujar per molts caminets, tipus trialeres petitones. Al mig del cim hi ha una esquerda, per la que es pot baixar fent "el Faraó" i veus racons xulos a sota del cim. "Ruta circular des de peus del Collbaix.

Esplèndida panoràmica amb Montserrat com teló de fons. Ens hagués agradat veure el pessebre dins peixera d'aigua amb 2 cliks a dins!

Es pot fer la ruta en sentit anti-horari, pujant per un dels camins més bonics i baixant pel dret. En un punt del camí ample i ha un trencall senyalitzat, s'agafa aquest caminet per seguir les marques verdes i blanques ja fins al cim. Per baixar es torna un tros pel mateix camí, i es segueixen les marques vermelles i blanques".

Collbaix 534m

Antiga tina per elaborar vi i la seva barraca

Antiga tina per elaborar vi, i la seva barraca

• ricardvilaltaribot May 20, 2014

Hola, més que una torre, es tracta d'una antiga tina per elaborar vi, i la seva barraca. Fixa't fins on hi havia plantada vinya al Bages temps enrera, al coll del collbaix!! /outdoor-trails/collbaix-534m-sant-joan-de-vilatorrrada-6876250#wp-6876252

• Photo of Sandra ole
    Sandra ole May 20, 2014

Gràcies! Molt interessant. Ja ho modifico. /outdoor-trails/collbaix-534m-sant-joan-de-vilatorrrada-6876250#wp-6876252