Coll de sa Gramola - es Campàs - ses Basses - Mirador d’en Josep Sastre (mirador del cap Fabioler) -pascarena

December 10, 2017
December 2017

near Son Curt, Baleares (España)

Sortida familiar.
Es pot anar amb nins que estiguin acostumats a caminar.
Itinerari (anada i tornada pel mateix camí): Coll de sa Gramola - es Campàs - Caseta de ses Basses - Caseta de Can Jaume de Son Armand - mirador natural anomenat mirador de ses Basses - Mirador d’en Josep Sastre (mirador del cap Fabioler) -.

.- Coll de sa Gramola (quilòmetre 106 de la Ma-10 de Andratx a Estellencs)
Situat a 5 quilòmetres d’Andratx i a 356 metres d'alçària, aquest coll conserva el nom de l’antic llinatge Gramola, que s’establí a Andratx a partir del segle XIII.
.- Mirador d’en Josep Sastre, situat en és cap Fabioler aixecat pel Foment de Turisme, fou dedicat a Josep Sastre, és un petit balcó sobre el penya-segat amb un tall a plom d'uns 440 metres sobre el mar.
Des del mirador es pot admirar unes espectaculars vistes de l'illa de sa Dragonera i la impressionant vertical del morro del cap Fabioler on esta construït.

Aquest track del GPS només indica per on s'ha transitat per realitzar el recorregut.

És aconsellable sempre abans d'emprendre una ruta haver estudiat amb cura el recorregut de l'itinerari a seguir.

Nota: Respectem sempre la Naturalesa, respectem la propietat privada i no deixem cap rastre del nostre pas. Deixem la muntanya més neta del que l'hem trobat.