COLL DE N'ORRI (BREDA)-CASTELL DE MONTSORIU

Photo ofCOLL DE N'ORRI (BREDA)-CASTELL DE MONTSORIU Photo ofCOLL DE N'ORRI (BREDA)-CASTELL DE MONTSORIU Photo ofCOLL DE N'ORRI (BREDA)-CASTELL DE MONTSORIU

September 8, 2014
September 2014

near Breda, Catalunya (España)

Ruta fàcil per arribar al castell de Montsoriu pel seu vessant sud. És una zona assolellada i per això recomanem fer l'excursió evitant les calors de l'estiu.

Des de coll de n'Orri agafarem una pista que, tota l'estona amb pujada contínua, travessa un bosc de suredes fins arribar a peu del turó de Montsoriu. A partir d'aquí, un corriol entre alzinars ens portarà el castell després d'una dura pujada final (1h). La baixada la vam fer pel mateix lloc (total de l'excursió: 1h30').

És molt recomanable completar l'excursió amb la visita guiada al castell gòtic recentment restaurat. Cal reservar-la abans a: www.montsoriu.cat

L'excursió està perfectament senyalitzada amb indicadors del PR (marques blanques i grogues). Li hem posat categoria moderada perquè, tot i que és curta, la pujada és contínua.

Rètol descriptiu de la ruta al punt d'inici

Pista de pujada entre suredes

PictographCastle Altitude 2,037 ft

Primera panoràmica del castell tot pujant