Coll de Merolla - Aranyonet - 10 d'Abril del 2017

Photo ofColl de Merolla - Aranyonet - 10 d'Abril del 2017 Photo ofColl de Merolla - Aranyonet - 10 d'Abril del 2017 Photo ofColl de Merolla - Aranyonet - 10 d'Abril del 2017

2 hours one minute
April 10, 2017
April 2017

near Montgrony, Catalunya (España)

Aparquem el cotxe al refugi del Coll de Merolla, a la carretera que va de Campdevànol i Gombrèn fins a La Pobla de Lillet. Seguim el sender marcat amb senyals grogues de la xarxa de camins i vermells de la Ruta de l'Ermità i que voreja el Pedró Blanc (1.194m) fins al Coll de l'Arç, cruïlla de diversos camins i pistes. Seguim la pista d'enfront que ens durà al llogarret d'Aranyonet, paradís perdut al mig dels boscos, ara mig abandonat. Els seus habitants són un ramat de vaques que pasturen tranquil·lament. Tornem enrere per la pista i intentem trobar un corriol que marca l'Alpina i que travessa el barranc del Rec del Coll de l'Arç. No trobem el camí de baixada i tornem fins al Coll a cercar la pista que ens durà al cotxe de tornada. Des d'aquest costat trobem l'altre extrem del corriol perdut. Un altre dia ja el farem al revés per veure on enllaça. De fet, el vaig fer el 2019. Podeu buscar el track amb data 25/05/2019 (Circular coll de Merolla - Aranyonet).