Circular per Via Verda Bellaterra

December 30, 2018
December 2018

near Bellaterra, Catalunya (España)

Recorregut circular sortint de l'estació de FFCC de Bellaterra. Sortim en direcció a la B-30 per la BP-1414. A 1Km aproximadament de la sortida trobem un carrer on un cartell de fusta indica l'inici de la Via Verda. El cami comença seguint una pista per un bosc on els arbres están marcats amb pintura verda. Hem de seguir les marques verdes que apareixen a cada arbre fins que arribem a una rotonda on hi ha el pas sota vies de l'estació de FGC de Bellaterra. A continuación el camí segueix en pista ample amb marques verdes i liles passant per sota ponts i fins hi tot un túnel al final. Hi ha un moment que s'acaben les marques de color verd i hem de continuar per corriol seguint les marques liles. El corriol (bastant mes estret) ens anirà portant pel costat d'urbanitzacions fins anar a parar a una gran casa (Can Jeroni Marti) on hi ha una benzinera "REPSOL". Passem pel costat de la Benzinera per la Carretera de Sabadell i anem a buscar les indicacions a l'estació de FGC. Recorregut apte per a fer amb familia amb nens una mica crescudets.

• Photo of JORIGU67
    JORIGU67 Sep 21, 2020

Ruta fàcil i ideal per córrer sense impacte