Cinglera de Castellfollit de la Roca

Photo ofCinglera de Castellfollit de la Roca Photo ofCinglera de Castellfollit de la Roca Photo ofCinglera de Castellfollit de la Roca

55 minutes
November 12, 2016
November 2016

near Castellfollit de la Roca, Catalunya (España)

Podem deixar el cotxe a l'aparcament del restaurant Mont-Rock a les afores de Castellfollit de la Roca. Des del mateix aparcament hi ha unes escales que pugen per sortir de l'aparcament i de seguida veurem el cartell que ens indica l'itinerari per a fer la visita. És molt fàcil de seguir.
Una vegada pugem les escales continuem cap a la dreta i travessem davant de les cases que donen a la carretera, dona la sensació que estem passant pel seu jardí, però no és així, és camí de l'itinerari. Una vegada arribem a la carretera l'hem de travessar i arribem a la part més baixa de tot l'itinerari des d'on tenim unes vistes impressionants de tota la cinglera.
Una vegada a sota continuem cap a la dreta fins arribar al pont de fusta que creua el riu Fluvià i arriba fins a l'encreuament del riu Toronell, afluent del Fluvià. Una vegada aquí, el camí comença a pujar fins arribar a l'església que vèiem des de sota la cinglera. Arribem al punt més alt en poques passes.
Des d'aquí podem observar tota la vista de la vall, sota la cinglera. És fantàstica. Fins i tot podem veure al lluny el restaurant de l'inici de l'itinerari.
A partir d'aquí ja és tot baixada. Creuem el poble fins arribar a la carretera i anem seguint la vorera fins a arribar al pont que ens torna de nou al restaurant.