Photo ofCim del Montgai, 329 mts + cova del llac + antigues mines de plom des de Valldaina Photo ofCim del Montgai, 329 mts + cova del llac + antigues mines de plom des de Valldaina Photo ofCim del Montgai, 329 mts + cova del llac + antigues mines de plom des de Valldaina

January 9, 2022
January 2022

near Martorell, Catalunya (España)

L’oblidat cim del Montgoi de 329 mts, Ara te el camí perdut. Nomes li faltava l’incendi del estiu 2021! Espero que amb el pas de la gent no es torni perdre el camí ! Aprofitem per veure la cova del llac i les antigues mines de plom de la Martorellense, que ara estan sense bosc com en temps de la seva explotació. (compte es molt perillós per posible enfonsament de ruïnes i caigudes a les mines).
P. D. Dificultat moderat pel camí perdut al cim

• Photo of PauMuntanyenc
    PauMuntanyenc Nov 18, 2022

Bona ruta!
    El darrer cop que vaig estar al Montgoi, encara amb vegetació, el camí estava realment força tapat per la vegetació.
    Per cert, on és exactament aquesta "Cova del Llac"? Tants cops que he estat per la zona i en desconeixia l'existència.
    Intueixo que deu ser al desviament que es veu, cap a unes roques, al vessant nord del Montgoi.
    Hauré de passar-hi el proper cop que visiti la zona. Tot i que hauré d'esperar una mica...