chulilla-charco azul- puentes colgantes 21/04/2017

Photo ofchulilla-charco azul- puentes colgantes 21/04/2017 Photo ofchulilla-charco azul- puentes colgantes 21/04/2017 Photo ofchulilla-charco azul- puentes colgantes 21/04/2017

April 23, 2017
April 2017

near La Ermita, Valencia (España)

Aquesta es una combinació de dos de les rutes que es proposen al terme de Chulilla. La primera de elles ens du fins el charco azul. Aquí ni ha una imponent passarel.la que passa per damunt de l'aigua pero no recomane passar per ella ja que a mig camí ens va tocar donar mitja volta ja que aquesta estava deruïda. No es molt segur anar per esta.
Dinem a la zona de picnic que ni ha no més baixar a aquesta zona i tornem al parking del poble on hem deixat el cotxe. Recomane totalment anar amb cotxe (sobretot si aneu amb nens) fins l'altra zona que he denominat "parking alternatiu" (marcat al track) ja que vos podreu ahorrar 1,5Km d'asfalt que no te res d'atractiu.
Una vegada aparcat el cotxe no més ni ha que seguir les indicacions per anar als ponts penjants, que son una passada.
La ruta es perfecta per fer amb nens i el lloc es fantàstic.
Recomane anar dies no festius, ja que te pinta d'estar agobiant de gent en dies de festa.

charco azul

PictographPicnic Altitude 0 ft

Zona picnic

paking

PictographCar park Altitude 0 ft

parking alternatiu

puentes colgantes

• jordi.vb Aug 11, 2020

Preciosa ruta, hem fet la meitat de la part dels ponts penjats, queda pendent baixar al Charco Azul. Gràcies per compartir-la.

• Photo of Raimon Gil
    Raimon Gil Aug 11, 2020

Gràcies a tu per valorar, salut i km's!