Cebeci Uzunkum Çamkonak

2 hours
July 30, 2023
July 2023

near Cebeci, Kocaeli (Türkiye)

Cebeci merkezli kondisyon idmanlarına devam...
Cebeci merkezden plajı takip ederek Kefken Adası yönünde ilerleyip halk arasında Saklı Plaj olarak bilinen mevkiyi geçerek adayı en güzel açıdan gören buruna ulaşıldı. Buraya kadar toprak yoldan araba ile gelmek mümkün.

Bu noktadan Pazarbaşı Burnu'na patika yoldan devam edildi. Bu noktaya başka geniş toprak yoldan araçla ulaşmak mümkün. Burası Uzunkum'un başlangıç noktası. Ayrıca Zambak Yolu etaplarına dahil.

Yelkenkaya Adası temaşa edilerek Uzunkum boyunca deniz havasını bol bol teneffüs ederek Koğukkaya Adası mevkiine ulaşıldı. Buradan itibaren denizi arkamıza alarak güney yönünde orman içi toprak araç yolunda yürüyüşe devam edildi.

Çamkonak Köyü Hamidiye Mahallesi üzerinden Cebeci'ye dönüş sağlandı.

PictographBeach Altitude 30 ft

Saklı Plaj olarak biliniyor. Toprak yolla bir noktaya kadar araçla geliniyor. Biraz zorlu bir inişle plaja ulaşılıyor.

PictographMooring point Altitude 31 ft

Babalı ile Ağva arasındaki 80 km'lik Zambak Yolu'nun etapları içerisinde yer alıyor bu mevkii..

PictographMooring point Altitude 35 ft

PictographBeach Altitude 11 ft

Diğer adıyla Eyüpoğlu Kumluğu... Denize girme açısından bölgenin en tehlikeli mevkii...

PictographBeach Altitude 15 ft

Bu noktaya kadar araçla gelmek mümkün.

Uzunkum sonu Koğukkaya Adası mevkiine ulaşan toprak yol.