CATdS pel Pallars Sobirà: del refugi de la Pleta del Prat al mirador de Corbiu

Photo ofCATdS pel Pallars Sobirà: del refugi de la Pleta del Prat al mirador de Corbiu Photo ofCATdS pel Pallars Sobirà: del refugi de la Pleta del Prat al mirador de Corbiu Photo ofCATdS pel Pallars Sobirà: del refugi de la Pleta del Prat al mirador de Corbiu

July 21, 2023

near Tabescán, Catalunya (España)

Ruta molt curta i senzilla fins al mirador de Corbiu, a l'estació d'esquí de Tavascan, que per una mòdica caminada muntanya amunt ens permet gaudir d'excel·lents vistes de la part més alta de la Vall de Cardós: el port de Tavascan, les bordes de Noarre, etc...
La pujada la fem pel camí emboscat que va de dret al mirador. La tornada, amb una mica més de volta resseguint les pistes d'esquí.
Tot molt fàcil, i amb grans panoràmiques... amb el permís de la boira i la muntanya.

Trencant: agafem el caminet a mà esquerra

Creuem la pista

El camí continua pel davant. Cal creuar la pista i continuar amunt.

Tram de pista

Tirem a l'esquerra. Fem un petit tros de pista. Curt.

Caminet de nou

Adeu, pista. Hola, corriol.

Photo ofEstampes de paisatge i de camí a mitja pujada Photo ofEstampes de paisatge i de camí a mitja pujada Photo ofEstampes de paisatge i de camí a mitja pujada

Estampes de paisatge i de camí a mitja pujada

El camí, entre pi negre, ens deixa escletxes per veure-hi per exemple, les bordes de Noarre.

Trencall final per fer l'últim tram de camí

Photo ofMirador del Corbiu: panoràmiques excel·lents* Photo ofMirador del Corbiu: panoràmiques excel·lents* Photo ofMirador del Corbiu: panoràmiques excel·lents*

Mirador del Corbiu: panoràmiques excel·lents*

*Amb el permís de la boira baixa: tota la vall de Cardós, la vall de l'estany i coll del port de Tavascan, les bordes de Noarre i tota la vall, el pantà de graus a sota... grans estampes pirinenques amb el permís de la muntanya.

"Cavalls i remuntador" oli sobre tela.