Photo ofVallès Occidental - Castellar del Vallès - Castell de Castellar, Castellar Vell i font de Sant Antoni Photo ofVallès Occidental - Castellar del Vallès - Castell de Castellar, Castellar Vell i font de Sant Antoni Photo ofVallès Occidental - Castellar del Vallès - Castell de Castellar, Castellar Vell i font de Sant Antoni

March 8, 2020

near Sant Feliu del Racó, Catalunya (España)

Ruta feta a Castellar del Vallés, agafem la carretera C-1415a i passat el km. 24 hem de girar a l'esquerra creuant la carretera cap a Can Sallent, es arriscat perque es una corva, mès endevant hi han camins on podem girar mès cómodament. Si aneu per Can Font o tindreu molt mès bè.
En aquesta pista trovem un espai obert per deixar el coche i que trovem una porta/reixa de ferro que passem baixant cap a la font de Sant Antoni, que hi anirem de tornada. Seguim doncs recte ara ja es cami que ens porta en ziga-zagues pel Torrent Mitger fins trovar la pista que no agafem i girem a l'esquerra pel corriol amunt cap el Castell de Castellar, tornem enrera i en lloc de tornar pel Torrent Mitger, enfilem recte pel corriol amunt que ens portara al Castellar Vell passant per una construcció de pedra seca, al Castell Vell hi passem una estona on hi han barbacoas i fem pista avall cap ara si, la font de Sant Antoni, girem a l'esquerra i ens trovem al coche.
Salut i bona caminada.

• Photo of XaviPapell
    XaviPapell Sep 4, 2020

Hola.
    La font està a peu de pista? Avui he passat amb bici i no l'he vist ni d'anada ni de tornada. El camí que va direcció al Castell es ciclable?
    Salut

• Photo of AlbertEsparza
    AlbertEsparza Sep 4, 2020

Per anar a la font has de passar la reixa i baixar fins a la cruïlla d'anada i tornada, està just a sota, si anessis en direcció al Castellar Vell la veuries a la dreta, a peu de camí. El camí que va de la font al Castell (Torrent Mitger), era ampla tipus pista però el corriol que puja al Castell el recordo estret, no sóc de bici però he vist ciclistes fent camins quasi impossibles, fa temps que no hi passo, no et puc informar. Gràcies però per escriure.

• Photo of XaviPapell
    XaviPapell Sep 5, 2020

Hola.
    Vaig passar la reixa i fins a Castellar Vell, pensava que estava direcció el torrent, per això no m'hi vaig fixar. Vaig baixar pel torrent i la veritat es que està bastant malmès, per fer-lo a peu cap problema.
    Moltes gràcies per la resposta.
    Salutacions

• Photo of AlbertEsparza
    AlbertEsparza Sep 5, 2020

De res XaviPapell, gracias a tu.