Castell de Sant Miquel de Montornès del Vallès

Photo ofCastell de Sant Miquel de Montornès del Vallès Photo ofCastell de Sant Miquel de Montornès del Vallès Photo ofCastell de Sant Miquel de Montornès del Vallès

April 7, 2016
April 2016

•   3.4 3 Reviews

near Montornès del Vallès, Catalunya (España)

Sortida: aquesta ruta comença al coll de can Corbera on podrem deixar el cotxe, les coordenades son N41°31.529’ E2°16.544’, l’accés es pot fer des de Montornès del Vallès o des de Vallromanes, aquesta ruta circular passa pel coll Mercader i des d’aquí ja ataquem al castell, la pujada es força costeruda però es fa en no res.
Temps: una hora i cinc minuts per fer tot el recorregut.

PictographCastle Altitude 1,426 ft

PictographMountain pass Altitude 748 ft

• Photo of jaume_pa
    jaume_pa Mar 13, 2018

No es pot accedir al punt de inici amb cotxe tal i com s'indicava

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Mar 13, 2018

Vaja Jaume, em sap greu, ¿Està barrat el pas o es troba en mal estat la pista?, jo vaig accedir amb un turisme normalet.

• Photo of jaume_pa
    jaume_pa Mar 13, 2018

La pista estava en bastant mal estat, amb fang i la veritat es que no hem vaig arriscar a pujar amb cotxe.

• cheluy90 Sep 24, 2018

No apto para niños
    Acceso al castillo y bajada muy dificultoso

• Photo of Jordi Sifas
    Jordi Sifas Jan 17, 2022

La he fet en sentit invers, pujant al castell des del Coll de Can Corbera i baixant en direcció al de Mercader. La pujada força dreta seguint el corriol, que és sorrenc i rellisca, també degut a l'erosió que provoquen les btt que hi baixen, com la que ens vam trobar que gairebé ens atropella. La baixada és força dreta amb roques i alguns trams relliscossos. No es pot considerar fàcil.