Castell de Sant Iscle

22 minutes
April 30, 2023
April 2023

near Vidreres, Catalunya (España)

[Cat] Petita caminada fins al castell de Sant Iscle.

Fins al punt de l’inici de la ruta s’hi pot accedir amb turisme, tot i que l’últim tram es camí de terra es passa bé (almenys quan hi vam anar si).

Si aneu amb gent amb poca movilitat, crec que inclús es podria arribar al castell amb cotxe (hi ha poc espai per aparcar)

Nosaltres fem la ruta circular, pujant pel camí ample (pel que possiblement es podria pujar amb cotxe) i baixem pel corriol.

Evidentment, la volta es pot fer a l’inversa o optar per pujar i baixar pel mateix lloc.
. . .

[Cas] Pequeña caminata hasta el castillo de Sant Iscle.

Hasta el punto del inicio de la ruta se puede acceder con turismo, aunque el último tramo es un camino de tierra se pasa bien (al menos cuando fuimos si).

Si vais con gente con poca movilidad, creo que incluso se podría llegar al castillo en coche (hay poco espacio para aparcar)

Nosotros hacemos la ruta circular, subiendo por el camino ancho (por lo que posiblemente se podría subir en coche) y bajamos por el sendero.

Evidentemente, la vuelta se puede dar a la inversa u optar por subir y bajar por el mismo sitio.

PictographCar park Altitude 331 ft

[Cat] Aparquem en aquest petit espai deixant lloc perque puguin passar altres cotxes. . . . [Cas] Aparcamos en este pequeño espacio dejando sitio para que puedan pasa los otros coches

PictographIntersection Altitude 374 ft

[Cat] Pal indicador . . . [Cas] Palo indicador

PictographIntersection Altitude 446 ft

PictographIntersection Altitude 453 ft

[Cat] Avall, pel corriol . . . [Cas] Abajo, por el sendero

[Cat] Per agafar el corriol de baixada hem de passar pel costat de la capella . . . [Cas] Para coger el sendero de bajada tenemos que pasar al lado de la capilla