Castell de Llivia (Puig de Llívia) des de Llívia (100 Cims FEEC) *

Photo ofCastell de Llivia (Puig de Llívia) des de Llívia (100 Cims FEEC) * Photo ofCastell de Llivia (Puig de Llívia) des de Llívia (100 Cims FEEC) * Photo ofCastell de Llivia (Puig de Llívia) des de Llívia (100 Cims FEEC) *

23 minutes
42 minutes
March 18, 2023
March 2023

near Llívia, Catalunya (España)

Estant a Puigcerdà sortim per la N-154 (C-671), entrem a França per Bour-Madame i la carretera es transforma en la D-68, per tornar a entrar a Catalunya a l’illa que és Llívia per la N-154 (C-671) de nou.
Al arribar a Llívia pugem a la part alta i deixem el cotxe darrera de l’església de la Mare de Déu dels Àngels.
Allí mateix surt un camí que puja fort fent ziga-zagues, trobem una pista i la creuem.
Seguim pujant, fem un parell de ziga-zagues per anar cap a la dreta .
Trobem una bifurcació i seguim amunt i a l’esquerra per trobar tot seguit les primeres runes del Castell de Llívia.
Tornem a creuar la pista i arribem dalt de tot de les runes del Puig de Llívia, del Castell de Llívia.
La tornada pel mateix camí.