Castell de Dosrius (30 Turons del Maresme)

Photo ofCastell de Dosrius (30 Turons del Maresme) Photo ofCastell de Dosrius (30 Turons del Maresme) Photo ofCastell de Dosrius (30 Turons del Maresme)

50 minutes
June 23, 2015
June 2015

near Dosrius, Catalunya (España)

Ruta senzilla per fer en família.
Sortida: surtirem de l’ajuntament del poble de Dosrius que es troba a la plaça Catalunya, enfilarem unes escales que hi han al costat i seguirem pujant pel carrer Antoni Samsó i Vallhonesta, quan arribem al final girarem a la dreta en la ronda Francesc Macià per tornar a girar a l’esquerra en el carrer Mil Pins, que ja no deixarem fins al final que passarà a ser una pista de terra, una vegada estiguem en aquesta pista el primer trencall que trobarem a la dreta l’agafarem i ens portarà fins a les ruïnes del castell, on solament queda un pany de paret. La tornada la farem pel mateix lloc fins que trobarem el camí del castell que l’agafarem, tot seguit passa a ser carrer de can Vallmajor i tornarem a l’inici de la nostra ruta.
Des de les ruïnes del castell es pot veure el poble de Dosrius, la serralada litoral i el castell de Burriac.
Temps: vint-i-cinc minuts per pujar i vint per tornar.

• Photo of Carsali
    Carsali Dec 19, 2020

Gràcies per compartir les teves rutes.
    Salut

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Dec 19, 2020

Gràcies per la teva valoració.