Casa Nova de l’Obac Torrota Pou de Glaç

Photo ofCasa Nova de l’Obac Torrota Pou de Glaç Photo ofCasa Nova de l’Obac Torrota Pou de Glaç Photo ofCasa Nova de l’Obac Torrota Pou de Glaç

April 24, 2022
April 2022

near La Bauma, Catalunya (España)

Passeig amb nens i Avis (4-65 anys)

Sortim de l’era de la Casa Nova de l’Obac, antiga masia dedicada al conreu de la vinya i fabricació d’aiguardent.
Agafem la pista de la nostra dreta, hem de vigilar amb les bicicletes de muntanya. En la primera cruilla seguim la pista esquerra, quan es torna pista cimentada aviat agafem un corriol esquerre senyalat amb una fita. Es un cami que puja dalt de la carena fins una bonica torre de vigilància del foc. Des aquí tenim molt bona vista de Montserrat i les estribacions de la serra Obac amb el fons del Cadi i el Pirineu nevat.
Seguim endavant un tros i ens desviem dreta per un corriol que ens porta fins la Torrota de l’Obac . Vistes al sud i també de la Mola.
Baixem de la Torrota i agafem la pista esquerra amunt, fins un planell amb la indicació pou de glaç. Un tros de cami i aviat hi som.
Nomes ens cal seguir el cami carenat direccio sud per tornar al punt de partida.
Una bonica matinal, hem fet gana i el restaurant ens espera.

Casa Nova de l'Obac

Aparcament ampli

Era de la Casa Nova

Lloc d'avituallament de la Matagalls-Montserrat

Torre foc

Trencall Torrota

Torrde vigilancia d'origen incert.

PictographMonument Altitude 2,816 ft

Pou de glaç

Avui, entretinement pels petits.