Photo ofCapdamunt del Salt i tram esbroçat cap dalt del Barranc de l'Aigua-sana (TM de l'Aleixar) Photo ofCapdamunt del Salt i tram esbroçat cap dalt del Barranc de l'Aigua-sana (TM de l'Aleixar) Photo ofCapdamunt del Salt i tram esbroçat cap dalt del Barranc de l'Aigua-sana (TM de l'Aleixar)

December 31, 2014
December 2014

near l' Aleixar, Catalunya (España)

Curta caminadeta que ens porta al capdamunt del Salt (no hi havia arribat a anar mai, sempre l'havia vist des de baix) i, continuant camí, trobem una corriol que ha estat esbrossat molt recentment i que ens porta fins a un punt on hi ha les restes de dues antigues captacions d'aigua. A partir d'aquí, es pot continuar però ja xafant aigua.

Un dels objectius de la caminadeta era veure si trobava una variant recent en btt que m'havien comentat del corriol que des de dalt del Bosc de Sant Vicenç fa cap per aquí (i, efectivament, l'hem trobat).

Val a dir que, baixant-lo des de dalt del Bosc de Sant Vicenç, i just al punt on s'agafa aquesta variant, tb es pot agafar en btt la cruïlla a la dreta i fer un tram d'aquest corriol que hem fet avui a peu. De pujada hi haurà algun petit pas a fer a peu, però de tornada hi ha un bon tram que es podrà fer molt bé.