Photo ofCan Segarra - l'Arboçar de Baix, de Dalt i de les Roques - la Llampa - Can Moles Photo ofCan Segarra - l'Arboçar de Baix, de Dalt i de les Roques - la Llampa - Can Moles Photo ofCan Segarra - l'Arboçar de Baix, de Dalt i de les Roques - la Llampa - Can Moles

November 1, 2021
November 2021

near l'Arboçar De Baix, Catalunya (España)

Avui una molt bona passejada familiar, apta per a totes les edats. Molt fàcil i molt agradable. Deixarem el vehicle a Can Segarra, nucli que pertany a Olèrdola. Comencem per un magnífic corriol rodejat de frondosa vegetació. Antic camí de carro, encara es poden apreciar clarament els senyals de les roderes dels carruatges.

Ens dirigim a l'Arboçar, conjunt que pertany a Avinyonet del Penedès i que està format per tres nuclis diferenciats: l'Arboçar de Baix, l'Arboçar de Dalt i l'Arboçar de les Roques.

Al cap de poc arribem a l'Arboçar de Baix, petit nucli on hi destaca la Torre. Antigament era de defensa, actualment està adossada a una Casa de Turisme Rural.

Continuem i arribem a l'Arboçar de Dalt, el nucli més gran i més poblat. Hi ha força edificis interessants. A destacar l'església de Santa Anna. Una mica més endavant, deixem a la dreta el camí que puja a les Gunyoles i anem cap a l'Arboçar de les Roques, tot i haver algunes cases interessants, en general està format per noves construccions.

En comptes de passar pel carrer principal (C/ de les Roques), hem optat per un corriol força més atractiu i que ens deixarà al camí que ve de la Serra de la Llampa. Per tal de gaudir de les vistes que ofereix aquest camí carener, ens desviem una mica, uns 500 metres. Tornem enrera i continuem cap a Can Moles, un conjunt de masos habitats. A destacar les vinyes que ens trobem abans d'arribar-hi.

Si esteu cansats, des d'aquí, la pista asfaltada ens retorna ràpidament a Can Segarra. Nosaltres hem agafat un bonic corriol de baixada, una mica pedregós, que entre boscos primer i entre vinyes més tard, ens portarà al punt inicial del recorregut.

______________________________________________________________________________

Podeu trobar totes les meves rutes ordenades i classificades segons modalitat, localització i dificultat al meu bloc: