Camprodon - El Roig - Pont de Llanars - Camprodon

Photo ofCamprodon - El Roig - Pont de Llanars - Camprodon Photo ofCamprodon - El Roig - Pont de Llanars - Camprodon Photo ofCamprodon - El Roig - Pont de Llanars - Camprodon

August 29, 2023
August 2023

near Camprodon, Catalunya (España)

Passejada fàcil, adient per fer-la a la tarda.
Anirem de Camprodon al pont de Llanars per pistes, algunes d'elles asfaltades. Després seguiem el camí que torna a Camprodon per la vora del Ter.
Sortim de la Plaça de la Vila de Camprodon i passem el Ter pel Pont Nou, amb bones vistes del Pont Vell. Seguim el carrer i uns pocs metres després del Pont Vell, prenem unes escales a ma esquerra.
Anem seguint per escales que travessen una zona d'aparcaments fins al final on hi ha una font.
Just per sobre d'aquesta font surt un camí que ens porta fins a un pastor elèctric, que cal obrir i tancar per passar a una pista de terra, que hem de seguir a la dreta.
Anem per diverses pistes per la vora de camps de pastura, passem per la casa anomenada El Roig, seguint les indicacions del track.
Quan arribem al pont del Molí de Llanars, si no el coneixem, podeu aprofitar per visitar el poble i la seva magnífica església romànica.
La ruta segueix, des del pont, el camí que ressegueix el Ter en direcció a Camprodon.
ATENCIO: Nosaltres ens vam despistar una mica al principi i vam haver de traspassar uns camps fins a retrobar el camí. DES DEL PONT DE LLANARS CAL SEGUIR LES MARQUES GROGUES D'ITINERÀNNIA.
Passareu per dues passeres metàl·liques, que salven dos torrents i per una font.
Al cap de poc arribem a Camprodon i seguim els carrers per tornar a l'inici de la ruta.