Camí Vell de Can Ribera - El Bruc

May 6, 2022

near El Bruc, Catalunya (España)

Ens trobem al camí vell de Can Ribera, l’antic camí que feien servir els veïns i veïnes de les masies de la vall de la Riera de Pierola per anar a peu i en mula fins al Bruc. La ruta es troba entre dos espais d’interès natural com són el Parc Natural de Montserrat i l’espai natural protegit de Roques Blanques. Durant la ruta podeu intentar descobrir les cinc parades amb geocontenidors (geocaches).

Millor època per anar-hi: Tot l’any, però cal evitar les hores de més fred a l’hivern i de més calor a l’estiu.
Tipus de ruta: Circular.
Distància: 3 km.
Coordenades per aparcar i inici de ruta: 41.576870, 1.773413.

Com arribar-hi: Arribem al municipi del Bruc i seguim les coordenades d’aparcament i inici de ruta.

Possibilitat d’anar-hi amb cotxet: Sí, millor de rodes grosses, però sempre que sigui possible és preferible que l’infant camini pels diferents terrenys.

Recorregut: Iniciem la ruta des d’on hem aparcat seguint recte el camí fins que trobem una bifurcació; agafem el camí de la dreta i a continuació anem seguint sempre el senyal del punt groc.