Cami dels enamorats

July 12, 2020
July 2020

near el Prat de Sant Julià, Catalunya (España)

Un passeig per un entorn dels mes bonics i relaxants de la zona.
Deixem el cotxe als nous aparcaments de davant de l'església de Cantoni
La ruta segueix carrer avall a trobar l'estret call que tenim a la dreta ben identificat amb el cartell que hem de seguir. El camí només començar ja ens encanta amb la seva vegetació, arribem al torrent que seguim pel seu costat, en plena fageda ens sorpren un bonic paratge amb un petit pont per passar a l'altre costat, seguim pujant torrent amunt sense cansant se pel petit desnivell. Al arribar a la cruilla deixem el que es pròpiament el camí dels enamorats i continuem per la pista a la font del Faig, a l'esquerra i tenim un històric pou de neu recuperat últimament i a la dreta la font del Rajolí ens pot refrescar però no esta garantida sanitari ament. Ja veiem a l'esquerra el pal indicador a la font del faig que hi arribem en cinc minuts. de tornada fem el mateix camí pràcticament tot ell de baixada.