Camí de Salàs de Pallars a Sant Joan de Vinyafrescal

Photo ofCamí de Salàs de Pallars a Sant Joan de Vinyafrescal Photo ofCamí de Salàs de Pallars a Sant Joan de Vinyafrescal Photo ofCamí de Salàs de Pallars a Sant Joan de Vinyafrescal

December 18, 2020
December 2020

near Salás de Pallás, Catalunya (España)

Un passeig fàcil tot sortint del centre del poble de Salàs de Pallars i arribem, tot vorejant el pantà de Sant Antoni, a Sant Joan de Vinyafrescal.

És una ruta lineal. Per tal de tornar al punt de sortida, podem refer el camí enrere o des del poble de Sant Joan, seguir una de les nostres rutes que ens portarà de nou cap a Salàs per un camí diferent. En aquest camí anirem per l'interior i no vorejarem el pantà. --> La ruta s'anomena "Camí de Sant Joan de Vinyafrescal a Salàs de Pallars".

PictographInformation point Altitude 1,931 ft

En aquest punt si seguim la direcció cap a Salàs trobem una zona de bany on podem descansar una estonza, despres hem de seguir direcció a la Pobla de Segur

PictographInformation point Altitude 1,884 ft

En aquest punt hem de creuar tota la zona d'aparcament tot recte fins a trobar el camí tot just devant de nosaltres

PictographInformation point Altitude 1,848 ft

En aquest punt es pot seguir fins a la Pobla de Segur, nosaltres ens desviem cap a Sant Joan per tak de poder tornar per un altre camí