Camí de Pardines a Engolasters

September 12, 2017
September 2017

near Els Cortals, Encamp (Andorra)

Camí de Pardines a Engolasters.
Caminada en pla fins a l'Estany d'Engolasters, un camí molt fàcil per una pista forestal on podem anar descobrint la flora de la zona gràcies als terrals explicatius i per descobrir a la Carbonera com feien el Carbó vegetal abans.
Excursió molt interessant per fer amb nens. Una bona motivació pels nens per fer aquesta excursió és l'arribada al Bosc d'aventures situat al final de l'Estany.
Un altre GPS (Endomondo) em dóna gairebé 10 km pel mateix camí... normalment la diferència és petita però en aquesta ocasió hi ha gairebé 1,5 Km. En el temps està inclòs el bosc d'aventures i el dinar que vam fer en un dels restaurants del costat de l'Estany, concretament en el Restaurant Llac i Cel

Pardines

PictographBridge Altitude 5,350 ft

Túnel

Desviament a Carbonera

Carbonera

PictographLake Altitude 5,313 ft

Engolasters

Estany d'Engolasters: Donant la volta a l'Estany trobem l'esperat bosc d'aventures, que és una bona motivació per caminar