Camí de La Mosquera

June 18, 2013
June 2013

near Almedíjar, Valencia (España)

L'hem anomenada camí de la Mosquera ja que arriba fins El Mas de la Mosquera travessant el barranc de la Falaguera. Una vegada arribeu a Azuébar des de Soneja, continueu per la carretera i a mà esquerra començareu a vore un seguit de bancs de pedra. Esteu alerta perquè una vegada passeu l'últim, ix un camí asfaltat a mà esquerra que heu d'agafar.

Este camí no té pèrdua l'heu de seguir fins que desaparega el ferm. Trobareu una zona ampla on podeu deixar el cotxe. El camí és molt còmode i fins arribar a La Mosquera no té cap dificultat, no hi ha desnivell i està prou protegit del sol. De fet podríem classificar esta ruta com a passeig. Mentres camineu podreu disfrutar de sureres centenàries, el paisatge mediterrani de la Serra, com alhora de xops i altres espècies pròpies de les zones de barranc. No heu d'agafar cap desviament per arribar al mas, sempre heu de seguir el camí. És molt senzill.

Desviament cap a l'esquerra

Desviament cap a dreta

PictographRuins Altitude 1,920 ft

Mas de Mosquera

Mas d'origen musulmà encara que no conserva res del seu origen, va estar en ús fins meitat del segle XX.